Thursday 28 June 2018


Ήθελα να με κρατήσεις σφιχτά και να διώξεις όλες τις αναστολές μου.
Να κολλήσεις το σώμα σου στο δικό μου και να ξεπαγώσεις τις αισθήσεις μου.
Τα χείλη σου να ακουμπήσουν τα δικά μου και 
η γλώσσα σου να εισβάλλει στο στόμα μου διεκδικώντας τη δική μου.

Ήθελα τα φιλιά σου να αφήσουν τα σημάδια τους στο λαιμό μου,
τα χέρια σου να αγγίξουν τα στήθη μου, η αγκαλιά σου να αφοπλίσει
τη ψυχή μου και η ανάσα σου στο σώμα μου, να μου εμφυσήσει ξανά ζωή.

Και σαν ξαναζωντανεύω γυναίκα και πάλι, αναστημένη από τα δικά σου χάδια,
να γίνεσαι όλο και πιο τολμηρός, όλο και πιο απαιτητικός από το κορμί μου,
ξυπνώντας μου επιθυμίες που είχα καταπιέσει και "θέλω" που είχα ξεχάσει.

Διάβασες στα μάτια μου όλα αυτά που δεν τόλμησα να σου πω με λέξεις,
ερμήνευσες τις ανάσες μου, τα βογγητά μου, εκπλήρωσες όλες μου
τις προσδοκίες, γκρέμισες τις ανασφάλειες μου και προσκήνυσες ευλαβικά
το κορμί μου, με τόλμη και τυφλή υποταγή.

No comments:

Post a Comment