Saturday 26 August 2017


Μάθε μου όλα τα μικρά πράγματα τα δικά σου, τις λεπτομέρειες που συνθέτουν τη ψυχή σου.
Πως πίνεις τον καφέ σου,
τι σε ξεκουράζει, τι θέλεις πιο πολύ, μάθε μου τα εξομολογημένα ελαττώματά σου.
Μάθε μου με το χαμόγελο σου τα πάθη σου, τους στόχους σου, τις φοβίες σου, τα μυστικά σου, τις πιο κρυφές σου επιθυμίες με λόγια γλυκά, με τρυφερά φιλιά...
Διάβασε τα χείλη μου και πλησίασε πιο κοντά για να μου μάθεις όλα αυτά που σε κάνουν ξεχωριστό στον κόσμο αυτό.
Μάθε μου τα πιο αυθόρμητα γέλια, τα πιο δυνατά αισθήματα, ας τολμήσουμε να αλλάξουμε κάτι σ' αυτό το παράλογο σύμπαν.
Μάθε μου τις απολαύσεις της μέθης, της πράξης, της θυσίας που κάνουμε για να είμαστε μαζί.
Μάθε μου γιατί αισθανόμαστε πιο ζωντανοί όταν πεθαίνουμε από έρωτα.
Πες μου που θέλεις να πας, μέχρι που μπορείς να φτάσεις. Πες μου, κι όπου πας πρόθυμος συνοδοιπόρος σου θα είμαι εγώ...

No comments:

Post a Comment