Thursday 21 July 2016




Η καρδιά μου, είναι λιοντάρι της ερήμου που βρυχάται κλεισμένο σε κλουβί.
Η ψυχή μου, είναι φυλακισμένος που περιμένει την εκτέλεσή του
 και χτυπά το τσίγκινο πιάτο του στα κάγκελα του κελιού του με μανία για να ακουστεί.
Το μυαλό μου βυθισμένο σε λήθαργο, πνίγει το θόρυβο,
 αρνούμενο να παραδεχτεί την εξέγερση που σιγοβράζει.
Καρδιά μου βρυχήσου δυνατότερα, Ψυχή μου φώναξε ώσπου να μην μπορείς άλλο.
Μυαλό μου ελευθερώσου, ανοίξου, άκου τους βρυχηθμούς και τις κραυγές.
Πεθαίνεις! Γλυστράς αναπόφευκτα σε μια άβυσσο από:
 "είναι εντάξει", "δε με νοιάζει","δεν πονάει"...
Νιώσε αυτό που συμβαίνει μέσα σου, άστην καρδιά σου να μιλήσει,
την ψυχή σου να αποκαλυφθεί, το πνεύμα σου να μεσουρανήσει.
Νιώσε κι επιτέλους ζήσε ελεύθερος...



My heart is a desert lion roaring in a cage.
My soul, a prisonner on death row, 
clanging his plate on his cell bars in order to be heard.
My mind, deeply lethargic drowns up the noise from both,
refusing to admit there is a riot brewing.
Heart roar louder, Soul scream until breathless.
Mind, free yourself, open up, listen to the roars and screams.
You are dying! Inevitably slipping in an abyss of: 
"It's ok", "I don't care", "No it doesn't hurt"...
Feel what is going on inside you, let your heart speak,
your soul reveal, your spirit soar.
Feel and finally be free...

10/02/2016

No comments:

Post a Comment